Aşa...

Şi mâine e o zi.

29 de comentarii:

Helena spunea...

asa, pur si simplu? pe nepusa masa? btw., ai Cola?

blogărilă spunea...

dupa cum zici...sunt crizat :P
am tone de cola, de fapt mai mult pepsi...

Helena spunea...

taci mai, chiar trebuie sa te invat eu tot? tocmai crizele ar trebui sa te determine sa scrii.

vrăji spunea...

alors,on danse?

blogărilă spunea...

Băi femeilor, faceti mă ceva...că de nu ne ducem dracu toti. Încă sunt terorizat de ideea Helenei că noi barbati ăştia suntem "incompleti si prea tristi pentru lumile voastre. si prea reci pentru sistemele voastre sangvine". De ce plm a trebuit mă să scrii aşa ceva? De 2 zile's dat peste cap...mi-ai distrus viata de blogger...nici aici nu scap de critica voastră :)) Băăii şi şti care-i partea proastă? că ai dreptate...Şi ce vrei mă să facem? Ha? Cu ofensiva stai bine...da cu soluţiile?
Şi nu, nu dansez, doar ocazional, tango, şi ăsta nu are nimic de-a face cu dansul.

Helena spunea...

bai, hai sa te mai invat ceva. dansul este doar exprimarea la verticala a unor dorinte din sfera orizontala, hi hi hi. doar oamenii frigizi nu manifesta pasiuni vis a vis de dans. si vezi ca eu nu am idei, nu ma apuca asa dintr-o data, ca pe ploaia de vara, dracii si inundatiile. deci m'neatza si lasa lamentatul. fa ceva. nu mai stiu daca mai vroiam sa zic ceva, ca abia m-am trezit din day-nap, da revin daca e necesar. pam pam

blogărilă spunea...

băi deci...tot mai mult te iubesc, la verticală. Tot insişti tu să mă înveţi viaţa asta... mai ai multe lecţii particulare să-mi dai. Dacă n-ai idei...ai păreri? sentimente? ceva tot ai...că prea la suflet le zici. 'neatza

Helena spunea...

am taste, :)

blogărilă spunea...

:*

blogărilă spunea...

erai foarte drăguţă când erai mică...cred că toţi avem câte o poză în copilărie pe scările de la casa bunicilor...

Helena spunea...

eram, eram, pana am crescut mare si mi-am dat seama ca si mai dragut de atat imi sta sa fiu rea, :))

blogărilă spunea...

nu eşti deloc rea... o femeie nu poate fi rea prin definiţie

Anonim spunea...

Cum adica nu mai scrii? Pleci in vacanta?

blogărilă spunea...

nu nu...nu plec niciunde, n-aveti voi norocu' asta; nici eu;

PowerPrafGirl spunea...

Pune mana si scrie!
@Helena mami, fa-i omului un dans din buric asa de stimulare, pai pana mea, abia am descoperit blogul si acuma vrea sa ne lase cu ochii-n soare?! Noa nu-i fain ashe! >:)

Helena spunea...

powerprafbaby, da fa-i tu draga un dans din buric, fii tu glorioasa, ca io nu mi-s prea mare fan Shakira.

Anonim spunea...

Daca nu pleci, atunci putina concentrare si spor la scris:-w Cate fete te sustinem si tu...:(

blogărilă spunea...

Naaaa...băi deci azi a fost o zi haotică, toţi sunt crizaţi, eu fiind cel mai mic trebuie să suport consecinţele, as usual. Kaosu fănică rage de-i pică barba în dunărea din spatele casei, helena fluturash are ceva, nu ştiu ce, da are, de dimineaţă mi-a băgat o plasă pentru fluturi pe gât, şi mai vrei să mai şi danseze.

@H Care-i baiu? Ţi-am atins coarda sensibilă cu un cuvânt, pe când alţii îţi călăresc şi ultimul fir de păr prin post-urile lor. Alege-ţi în plm starea, ori primadonă ori ce-o fi... Dacă ai crize din astea de sensibilitate fă-ţi un blog roz cu flori si fluturaşi unde să comentezi ultimele apariţii de la zara, şi te las dracu în pace...plm.
ps. băi shakira îi foarte tare...

blogărilă spunea...

@Anonima: Decât să scriu rateuri ca şi alţii despre ce am mancat azi, ce am făcut, unde am umblat, ce zi de kkt a fost, ce feeling am avut de dimineaţă în urină, ce sentimente de aiurea am faţă de nu-ştiu-cine, mai bine las pe alţii. E plină blogosfera de ei.
Fanteziile şi visele le las pt profesionişti, sunt prea realist pt asta. Citesc şi învăţ de la ei.
Când am ceva important de zis, o să zic, dacă nu uit. Sunt curios să vad ce ai tu de prezentat...dacă tot mă încurajezi.

Anonim spunea...

Anonima=Dana:D...nu am nimic de prezentat, sunt o fiinţă nasoală...leneşă în domeniul scrisului(îmi mai dau cu părerea pe unde pot, asta-i drept:D), dar îmi place să citesc şi mă mai regăsesc şi eu în ce scriu alţii. Pur şi simplu îmi place cum şi ce scrii. Ai început frumos(ţi-am urat şi cele bune de început)şi nu aş vrea să renunţi...dar decizia îţi aparţine. O zi frumoasă îţi doresc!

PowerPrafGirl spunea...

@blogarila, scrie tu acolo ca e fain si fa abstractie de restul. Be smart si nu te mai baga in discutii inutile. Nu toti s-au nascut cu simtul umorului si din pacate multi se caca-n curtea altora in mod gratuit. Pe mine ma surprinde acelasi lucru ca si pe tine: cum poti manca rahat cu galeata de la unii, sa te lasi futut pe toate partile si luat la misto ca mai apoi sa te dai in stamba si sa faci pe Gigi fute Curu pe blogul altuia. Iti recomand sa-ti activezi moderarea comentariilor. E mai intelept. Nu-ti transforma blogul in WC public ;) nu asta e menirea lui. cine are chef si placere sa ti-l citeasca o va face, cine nu, e liber sa aleaga orice altceva.
P.S. nu mai alerga dupa cai verzi pe pereti, daca ai luat o palma, move on, nu intoarce obrazul ca nu ti-o cere nimeni ;)

Helena spunea...

neatza. nu e vorba de sensibilitate. era doar vorba ca te-ai luat de un om la care chiar tin. atata tot. daca vei intelege asta, continuam conversatiile de unde am ramas. daca nu, sa nu te mai astepti sa fi tratat altfel decat ai fost ieri. accept sa-mi fie terfelite posturile si blogul, dar nu accept sa-mi fie f. la cap prietenii. si pe deasupra si gratuit. weekend placut si o zi buna.

IN CARLIG spunea...

Nu va mai certati, este usor sa sari la gatul altuia daca nu ai simtul umorului!
H@ fi calma ca PowerPrafGirl nu se da la simpatia ta si nici nu vrea sa-l cucereasca. Motivul: Este cu mine! Iar ce scrie ea este stilul ei...panfletul, daca te uiti pe blogul ei o sa vezi!!!
Cat despre tine blogarila@...Scrie ca o faci bine! Si daca o faci nu uita natura, societatea si...lucrurile simple! De ce simple, pentru ca acolo gasesti tot ce vrei!

blogărilă spunea...

@Cârligule, am prins de dimineaţă un şalău de aproape 2 kg pe cinciş la bibănel. Avem un hobby în comun.

@PrafGirl, te pup.Nu moderez comentariile, citesc orice, răspund la oricine. Măcar pe blog-uri nu ne ascundem.

@Helena, tu nu prea cred că ai înţeles nimic din discuţia mea cu kaos, cum dracu ai ajuns tu la concluzia ca eu m-am luat de el... nu merită chiar atâta atenţie din partea mea. Data viitoare citeşte postarea, după aia comentariile, meditează, înţelege ce zic boii ăia la comentarii, dacă te depăşeşte taci, nu critica ceva ce nu ai prins de la început şi pe cineva pe cine nu cunoşti.

Să aveţi o zi frumoasă băi blogăriţilor!

" ÎN CÂRLIG" cu Georgian Gheorghe spunea...

@BLOGARILA - super esti de-al meu! Eu fac o emisiune tv "in carlig" de aici si blogul. Unde ai prins salau? Pe Cinis! Este un lac,un iaz, o balta? unde? HAI CA IMI PLACI!!!
O zi buna! mai vb

blogărilă spunea...

Cinciş....lac mare de lângă hunedoara, sigur ai auzit de el... are nişte crapi tari. Am şi scris un post pe blog despre el.

PowerPrafGirl spunea...

Hombre, io stiu ca-i uichend nenica, da' baga si tu ceva nou ;) sa vedem potentialu' >:)))
P.S. vezi ca @In carlig asta e bolnav cu pescuitu' frate, asa ca nu-i da apa la moara ca nu mai scapi de el! io am facut greseala asta si de 8 ani il tot ascult cu pestii lui! ;) noroc ca nu ma roaga sa-i gatesc! >:)))

blogărilă spunea...

hmmm...deci nu-i găteşti, atunci degeaba a zis el că eşti al lui :P Nu-i nici un potenţial, îţi zic din experienţă.:D Las că o să bag ceva azi, scuza pt care nu am scris nimic de atâta timp. Pup iu.
ps. bagă şi tu :*

PowerPrafGirl spunea...

hehe, noi gatim cu randul si de apartinut ii apartin cu acte-n regula. avem contract de parteneriat pe viata si una bucata kinder atomic :))) si nu ma mai pupa ca ma ia omu' la intrebari frate, ce plm! vrei sa bage divort? :)))
Noa, de scris oi scrie. Promit solemn, pe cuvant de pionier! da' scrie si tu ca e misto si noi citim ;)
ai uis iu a biutiful uichend end uaci aut uit douz garlz! si nu te imbata ca porcu'!
ai uish iu a b