Gândeşte bine şi în stil...mare


Mi-am amintit azi de "The Secret".
Cum poţi să-ţi impui să gândeşti pozitiv? Cum să-ţi modifici sentimentele? Dacă ceva mi-a stricat dispoziţia, gata, mă gândesc la regulile "The Secret" şi totul se rezolvă, totul va fi bine.
Băi aţi înnebunit? Cum dracu au spălat ăştia minţile câtorva milioane cu un nenorocit de documentar făcut pe idei pure? Aşa se crează un drum lin către ipocrizie, sau dacă insistăm mult pe subiect, de ce nu, psihopatie. O să fim o lume de psihopaţi care zâmbim în continuu, cu un suflet care emană o afectivitate falsă. Mulţi nu ar fi de acord cu mine, dar hai să gândim; de exemplu ai avea un accident de maşină, un prieten e rănit. Până aici simplu. Darrrr...nu trebuie să am gânduri negative, nu trebuie să fiu trist, oricum se puteam mai rău, totul va fi bine. Numai mie mi se pare că ceva nu e în regulă? Mi-am distrus maşina, am un prieten în spital, o amendă cât istoria, şi eu sunt fericit, deloc depresiv, îi zâmbesc poliţaiului, prietenilor şi familiei, nu am sentimente negative faţă de nimic. Totul va fi bineeeeee.... Emanănnn energieeee pozitivăăăă...USAAAAAAAA......
A mai apărut încă un lider spiritual al religiei "The Secret", Donald Trump. Am cumpărat de câţiva ani o carte, "Gândeşte bine şi în stil mare în viaţă şi în afaceri", de departe cea mai proastă investiţie. Pe scurt, aici miliardarul dă sfaturi din propria experienţă, despre cum trebuie gândit pozitiv în afaceri, ca să devenim bogaţi. După el, chiar şi cei mai săraci au şanse la fel de mari ca şi el. Nu ştiu de ce nimeni nu-i verifică la americanul ăsta CV-ul...simplu de observat că a avut o moştenire de peste 100 de mil. de dolari de la tat'su. În cazul lui e normal să gândeşti pozitiv...dă-mi 100 de mil să vezi cum îţi zâmbesc toată viaţa.

2 comentarii:

WomanWithW spunea...

Toti Donalzii cred in The Secret.
Eu cred in "Roata se invarte"...What comes around ...goes around.

Si gandesc pozitiv.Mai si functioneaza...sub deviza"ZAMBESTE...MAINE VA FI (SI MAI)RAU!"

Am uitat sa zic Servus.

blogărilă spunea...

salutări...ironia vieţii, te naşti chinuit, trăieşti chinuit de familie şi datorii, şi mori tot în chinuri.
Da vorba aia, întotdeauna se poate mai rău, chiar dacă şti că vei muri în 20 de min, chiar dacă nu mai poţi să te mişti, să vorbeşti, să vezi etc.,tot se poate mai rău, poţi să mori într-un minut.