Salut Blogărilă !

Iată realizată incă o idee...un jurnal-blog în care să descriu în fiecare zi sentimentele produse de lucrurile care mă impresionează în lumea înconjurătoare. Sper să nu poluez lumea blog-urilor cu ideile mele inutile...
Oare se urează ceva în primele momente de postare? Există deja "obiceiuri" blogăreşti? Oricum Blogărilă...să ai cât mai multe postări si comentarii.
Înainte de a ura ceva in legatură cu noaptea si visele (oricum e dimineaţă deja), vreau să las aici o idee ce mă "zgârie" de ceva timp incoace. Am găsit iar o nouă melodie de la BUG Mafia care începe cu versurile scoase din melodia lui Valeriu Sterian, "Amintire cu Haiduci", din 1978. Lipsă de inspiraţie? Oricum încă de la titlu, cei de la Mafia au lovit peste capodopera lui Sterian, ca să nu mai detaliez calitatea melodiei si scopul ei de a instiga la violenţa. Dar nu asta contează, ci numărul de vizualizări pe Youtube (aproape dublu pentru BUG într-un timp scurt) si albumele vândute.

Bug Mafia
Valeriu Sterian

Plouă în Cluj. E o noapte placută.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Se ureaza, de ce sa nu se ureze? Eu iti zic la cat mai multe postari!! Azi am dat de blogul tau, imi place cum scrii. O sa citesc blogul tau cu placere. E 23 iunie si inca ploua la Cluj, eu una m-am saturat deja de ploaie...imi provoaca depresie:(

blogărilă spunea...

Blogărilă mulţumeşte :D Ploaia? depresie? :D Ai vazut "V for Vendetta"? acolo se spunea ca "God is in the rain"... http://www.youtube.com/watch?v=P9tbvQu6Iq8

Anonim spunea...

Am vazut azi filmul, SUPERB. Multumesc de recomandare:">

blogărilă spunea...

Să creşti mare :D