Non, je ne regrette rien...?

Săptămânile trecute am fost marcat de o emisiune "chitită" în fugă prin chioşcul de la colţul străzii. Nu am ţinut minte nici postul, nici titlul, dar subiectul părea o descriere a vreunui superstar european din anii '30...
Era vorba despre viaţa Mariei Tănase, un nume aproape uitat de generaţia mea, chiar dacă datorită succesului şi vieţii impresionante e comparată cu Edith Piaf sau Marilyn Monroe. Nu sunt de acord cu comparaţiile de acest gen, dar sunt de ajuns sa atragă atenţia şi să sublinieze că o româncă a zguduit lumea prin vocea ei inegalabilă.
Cu o viaţă trăită din plin, concerte cu zeci de mi de oameni în Europa şi State şi un repertoriu lăsat moştenire de peste 400 de cântece, Maria Tănase este într-adevăr o stea a muzicii internaţionale. Şi da...ea e in poză, superbă nu?
După "săpături" în lumea virtuală am găsit şi emisiunea:

"Romania, te iubesc! Fascinanta poveste a Mariei Tănase!"


Niciun comentariu: